Online folder maken? Meer grafische vrijheid!

De mens is steeds mobieler geworden. Niet in de zin van vervoer, maar van media en devices. We besteden meer tijd met een smartphone in de hand. Terwijl smartphones nog niet zo lang een rol spelen in het dagelijkse leven. Toch hebben deze devices een grote impact op consumenten. Het heeft namelijk hun consumptie vergroot van digitale goederen zoals online folders. “Waarom moet ik een online folder maken?” Is een veelgehoorde vraag van adverteerders en publishers.

Mensen laten folders in de brievenbus steeds vaker links liggen. Dit omdat het niet altijd aansluit bij waar zij naar op zoek zijn. In plaats daarvan gaat men online op zoek naar leuke koopjes. Door een online folder te maken die zoekmachine geoptimaliseerd is zorg je ervoor dat consumenten jouw producten kunnen vinden.

Ook een online brochure maken of een online folder aan het  overwegen? We hebben een paar voordelen op een rijtje gezet.

Combineren met print

Hoewel een online folder mogelijk een geprinte versie zou kunnen vervangen. Hoeft dit toch niet altijd het geval te zijn. Er is namelijk ruimte voor geprinte en digitale vormen van folders. Wanneer geïnteresseerden een folder online hebben gevonden, vinden ze het vaak toch nog fijn om een geprinte versie in handen te hebben. Het hebben van een digitale versie, betekent dus niet meteen dat mensen geen geprinte versie willen.

Begrijpen van de consument

Ware klant tevredenheid ontstaat vanuit een tweezijdige vorm van communicatie. Met een online folder kun je lezers tracken en interactief zijn. Zo kun je ontdekken wat mensen daadwerkelijk aanspreekt. En kun je hier in het vervolg meer aandacht aan geven.

Geen verlies van onverkochte kopieën

Met een digitale folder of brochure hoef je je geen zorgen te maken over de kosten en logistieke processen die gepaard gaan met het verspreiden van folders. Door doelgericht je geprinte folders te versturen aan consumenten die het echt in handen willen hebben. Zo bespaar je meer geld en belanden er minder folders in de afvalbak.

Ingebouwde metrics

Dankzij ad-management en ad-serving technologie, kunnen publishers adverteerders precies vertellen hoeveel lezers hebben geklikt op reclame links. Adverteerders zijn niet gebonden aan tekst, maar kunnen nu ook gebruik maken van video’s en interactieve links. Zo kun je een betere advertorial ervaring bieden. Ook voor volgende publicaties kun je je content aanpassen aan de wensen van de lezers.

Wil jij een online folder maken om optimale resultaten te behalen? Wij raden het in ieder geval aan.

 

About the Author

admin

No Comments

Leave a Reply

css.php